14 Ağustos 2008 Perşembe

Skippy (Sikipi) : The Magnificient Bastard




Bak Sikipi, senle külahları değişmemize çok az kaldı, bilesin.

Ben Skippy'ye havalı havalı Skipiy demiyorum da basbaya Sikipi diyorum. Tüm havasını indiriyorum, kırolaştırıyorum. Bu Sikipi'den Serhan'ın kahvaltılık dolabında var. Günün büyük kısmında bu Sikipi'yle aynı evi paylaşıyoruz. Aklımdan bir an olsun çıkmıyor; krokanları, tatlı-tuzlu tadı, kremasının tarafsızlığı, fıstığın kuru kuru boğazda kalan aroması.. Oh Sikipi, yaktın beni. Her gün kahvaltıda çatalımın ucuyla azıcık alıyordum senden, artık büyük kraterler açar oldum kavanozda. Keşke senin kaşıkla yendiğin, mide yakmadığın ve kilo yapmadığın günler gelse. Hemen ben İsveç'teyken hatta. Ah Sikipi, sana olan aşkım hiç bitmeyecek. Sarıl bana, işte böyle.

Hiç yorum yok: