27 Ağustos 2008 Çarşamba

Salya Sümük Co.

Dövmeci, dövme yapmak değil de sahiden dövmek üzerine çalışmış bir arkadaş çıktı. Tükkanın arkasından bir çıkışı var, "ne diye geldin" diye bakan gözlerle. Geldiysem geldim ULAN, sana hesap mı vericez? Verdik nitekim. "Şeyettirmeye geldik, ne kadardı" dedim. Utangaç ellerim, print edilmiş örnek dövme motiflerini gösterirken ben de boyut, renk vesaire tarif ediyordum. 1500 kron mu dedi yoksa küfür mü etti, tam bilmiyorum. 1500 kron diyerek de küfür etmiş olabilir tabi. Kapına asmışsın Stockholm Inkbash festival afişini. Bu haftasonu festivalde gelip bulmam mı seni, promosyonla aynı dövmeyi 150 krona yaptırmam mı? Yaptırmam. Gururum var. Yolun arka tarafında kalan Amoralameksikana çakma dövmecisine yaptırırım da sana yaptırmam. Ondan sonra da enfeksiyon dolu bir hayata merhaba. Kollarım ağaç adama bağlar artık. Ay ne ayıp, bir de espiri yapıyor, günah adama. Espiri değil, gerçek. Sen meksikalı dövmecinin dükkanını gördün de mi konuşuyorsun?
Bu arada paul4lover'dan cevap gelmiş, 3000EURO (büyük harfler paul'e ait) kira istiyor. Sitenin formatı gereği 3000 kron gibi algılanıyordu, ona inat EURO DA EURO. 3000 kron 600 milyon ediyordu, bu 6 milyar ediyor. Koç'un Sabancı'nın yiğeni olsam yine vermem o parayı. Huddinge'de kraliyet sarayı alırsın o paraya. Hoş, kral burada oturur mu? Oturur. Cultural diversity görmek istediği sabahlarda, perdeyi açıp fake tan olmadan da esmer insan görmek ister bazen insanın canı, olabilir.
Şimdi onu geç de, Blur'ün Caravan diye bir şarkısı varmış. Ben bu şarkıyı alıp kalbime stereo şekilde gömüyorum. Damon'ın klasını konuşturduğu, yıkıcı bir şarkı olmuş. İçerlediğim kadar da sevdim. Beni böyle üzmesine rağmen çok sevdim. Bir şey elinden gelmeyince, kanepeye uzanıp içli içli içlenme şarkısı. Aman, ne bileyim, gözlerim nokta kadar kalmış zaten. Kirpiklerim sümükle birbirine yapışmış gibi uyandım sabah, dün öyle çok ağlamışım. Ağlamışım diyorsam, gözüme toz kaçmış. Sen anla.

1 yorum:

Tugce Demirag dedi ki...

gitme elin amoralameksina dövmecisine sakin. ben gayet seni bekliyorum. lutfen yeni bir dovme yaptiracagim kanisina kapilma, daha bi tanesini töreli yaptiramamisim hemen ikinciye heves etmem edemem.