11 Ağustos 2008 Pazartesi

Kütüphaneden görünüm


Tuğçe gönderdi, bayıldım. O kendinden geçmiş, göz kapalı danslara hayranım/hasretim.
Darılmaca gücenmece yok, Moderna Museet'te en sevdiklerimden: Gravity Fanatic, Dana Schutz.
Şu anda bulunduğum yer, kütüphane. (Üst kattayım, üst)
Bugün hava enfes. Kırlangıça benzeyen kuşlar, yeni kesilmiş çim kokusu ve yarı güneş, yarı serin rüzgar derken sevinç doldum. Kampus girişindeki Suriyeli'nin yeri Picnic'te aylardan beri ilk defa canım çekti de Kebap Tallrik yedim. Yanına koyduğu patates kızartması öyle çok tuzlanmıştı ki, az daha dursa turşuyacakmış. Olsun. Başta anlamadığım Stockholm aşkı bu insanlara böyle kök salıyor demek. Bu mevsim, ilkbahar, yaz ve sonbaharda buralarda olup da buralarda ölmek istemeyen insanoğlu olamaz, mümkün değil.

Moderna Museet gezim ve ağırlığı altında ezildiğim muhteşem tablolar ve heykellerden bahsetmeye çok heves etmiştim aslında. Ama bloga hangilerinin resmini koyacağımı, hangi sanatçının ismi anacağımı şaşırınca bu işten toptan vazgeçtim. Asıl bomba geliyor: Yarın Observatorie Museet'e gideceğim, akşam saatlerinde teleskoptan baktırıyorlarmış. Hayatında hiç mikroskoptan da, teleskoptan da bakamamış, o yüzden de bu evrendeki yerini kestiremeyen biri olarak bu gelişme yüzüme renk veriyor. Şu şeylerden bakayım hele de, daha mantıklı birine dönüşeceğim aniden, söz.
Bir de Çarşamba günkü aktivitemden bahsedeyim, düşman çatlatayım. Kings of Convenience'ı İsveç'te izlemenin tadı bir başka olacak. Nalen'de 260 papele seyredeceğim, sefam olsun.
Oh, güzel hava demişken.. Tam şu anda fırtına başladı. Türk filmlerinde bile görülmeyecek düzeysizlikte, savurganlıkta, kocaman damlalarıyla, yumruk yumruk kafamıza inecek olan bir yağmur. İyi oldu, barajlar dolacak. HAH.
Quote of the day:
"Onlar erdi muradına..." başlıklı Çağla Şikel-Emre Altuğ evlilik haberi altında:
esmer sever 11.08.2008 13:58:33
allah mesut MUTLU etsin.bende esmerlen evlenmek istiyorum.ayrıcada arkadaşımda MUTLUolmak istiyor. aynı bunlar gibi. ben de ona mecburum diyor.
Yanlış anlaşılma olmasın, gramatiğinde değilim de, kendini başka arkadaş üzerinden anlatması beni benden aldı. Bir de büyük harfle MUTLU ısrarı var ki, kızın ismi Mutlu'ysa hele kör gözüm parmağına olmuş biraz. Esmersavar says: Mecbur olmak güzel değil, ayağı geri geri gider adamın. Toparlan, kendine gel. Arkadaşındasende (her iki de de bitişik, güzel hatırlarınız için, hatta her şey bitişik, dünya bitişik olsun).

Hiç yorum yok: