19 Mart 2009 Perşembe

Who is afraid of Patrick Wolf?

Anan da mı Burberry'ye poz vermişti, ALLAHSIZ!
Patrick+abidik gubidik buruşuk gömlekler+paçası kıvrılmış çocuk pantolonları+palyaço ayakkabıları= AMANIN üstüsonsuz

Patrick Wolf - Vulture

Patrick, yeni dubledecker albümü ve yeni videosunun telaşında. Myspace'ine de videodaki kostümü olan sado mazo deri iç çamaşırlı fotoğrafını koymuş. Zaten bu albümde de, turunun Amerika ayağında yaşadığı bir takım enteresan olaylardan bahsediyormuş. Sado mazoluk bunun bir parçası herhalde. OLSUN, yakışır yiğidime. Nerden isterse ordan yesin ULAN, siz ne karışıyorsunuz?

Ben bu adamı Bowie'yle özdeşleştirdim bir şekilde. Zamanın modasından çok uzakta, kendi dünyasında yaşıyor. Dağın başından getirip koymuşsun önüne sanki. Kendi aleminde. Kemanını çalar, ukulelesini çalar, mandolinini çalar. İlk teremininini 11 yaşında yapmış, sen düşün artık gerisini. Biz FKM'de kabusgibianadolulisesine, girmeyeceğimizkolejlere hazırlanıyorduk o esnada. Nasıl bizim kafamız tohumlansın, çiçek açsın? Okul servisi gibi, beyaz pejolar gibi kirlendik, eskidik. Kafanın içi ciflenmemiş çaydanlığa döndü, karardı vallah.

"Black metal albümüne de, çocuk pop'u albümüne de aynı yakınlıktayım, bir sonraki albümüm hangisi olur bilemiyorum" buyurmuş. Bak. Rahatlığa bak. Adam içine koyacağını biliyor, kılıfını kendi seçiyor. Konsept belirliyor. Ben buna yaratıcı derim, ARKADAŞ! Şurada yeni öyküme başladım iki dakika, novella olsun diye dümen kırdım, karakterleri şeyettim, hop ilgi sabun oldu kaydı gitti elimden. Arka'aşlarla emesende emes edeceğiz diye bir ömrü ilmek ilmek söktük gerisin geriye. Yünde de örgünün kırışıkları kaldı.

Ceza olarak şimdi hepinize sonsuz Patrick fotoğrafları koyuyorum. Bakın da feyz alın.
Ağbeaa Ceza'nın bir kızkardeşi varmış, adı da Feyz-Al. Günü tinerci çocuk espirisiyle tamamlamadı demeyin.

Hiç yorum yok: