26 Temmuz 2010 Pazartesi

At koşar, baht kazanır.

Tanımayanı için biraz bilgi vereyim;

Jessica Biel, ünlü bir insan. Dizi, film oyunculuğu yaparak ekmeğini kazanıyor. Kendisi gibi ünlü, Justin Timberlake adında, eskiden Britney Spears'la sevgili tadında bir (çocuk)adamla birlikte. 

Burcu Güneş, sesine güvenen, kendine güvenmeyen popçulardan. Bu yüzden arada bir azar çeker gibi "ben de isteseydim fiziğimle şey yapardım, ama sesimi kullanmayı yeğliyorum" diye diye içini ferahlatmayı seviyor. Özellikle yazları buna bir dellenme gelir, "ARTIK BU YARIŞTA BEN DE VARIM" dercesine bacağını falan açar. Bir iki yarı-çıplak klip çeker, yine tutmaz. Sonra "biz dekoltemizle bir yere gelmiyoruz" diye kendini sözde-operacı/özde-böğürmeci Işın Karaca ve Sertab Erener'in yanında konumlandırır.

Neyse, Burcu Güneş denen kız iyi niyetine, belli ki eğitimli sesine rağmen bir türlü yükselemez, bir yüksek-avam Demet Akalın kadar satamaz mesela. 

Olmayınca olmuyor.
Baş ve sondaki Biel, aralardaki Güneş. Tam benzeyen foto da bulamadım ki, tüh!

2 yorum:

piktobet dedi ki...

hilary swank ile benzeşim kurarım daha çok. burçları da aynı, bir yaş farkla. yüz hatları da karakteristik hani biraz. tahtlarını yaptım, bahtlarını bilemem. demet akalın'ı boşverelim hem. o ayrı kulvarda. burcu daha "özel" bir insan gibi gelir bana. hilary swank da öyle.

hevesli bardak dedi ki...

Aynı kişiymişçesine benziyor fotolar, cidden.

Bu Jessica Biel kadınının dünya tabloid basınında yere göğe sığdırılamamasına, güzelliğinin dillere destan oluşuna zaten şaşırıyorum da aynı ilgiyi BürcüGüneş'in görememesine bi ayrıca içerledim şimdi. Şurda mis gibi yerlisi varken olacak şey değil.

Bu arada GülSHEn'i de bildiğin tavSHana benzetiyorum yea.