31 Ocak 2010 Pazar

Öyle dudak büküp, hor gözle bakma.

Bu sabah ananemin sesinden en çok duyduğum şarkı kafamda çalarken uyandım. General Zeki Müren'den gelsin mi o halde? YÜREK, OMZA!


"Videoyu izleyemiyorum, sen özetle" diyenlere ful skript:

... Hepinize her şeyin, her şeyin en güzelini getirsin. Her şey gönlünüzce olsun, her şey dilediğinizce olsun, her şey her zamankinden daha yüce olsun. Her zaman olduğu gibi hepinize en engin sevgilerimi, en derin hürmetlerimi arz ediyorum. Lütfen kabul buyrunuz efendim, sağ olunuz.

Öyle dudak büküp, hor gözle bakma.
Bırak küçük dağlar, yerinde dursun.
Çoktan unuturdum ben seni, çoktan,
Ah, bu şarkıların gözü kör olsun.

Güzelsen güzelsin, yok mu benzerin?
Goncadır ilk hali bütün güllerin.
Aklımda kalmazdı, yüzün, ellerin,
Ah bu şarkıların gözü kör olsun.

Sonunda tuz bastın gönül yarama,
Nice dağlar koydun, nice, arama,
Seni terkedip de gitmek var, ama,
Ah, bu şarkıların gözü kör olsun.
Ah, bu şarkıların gözü kör olsun.

Canımdan çok sevdiğim aziz ve muhterem dinleyicilerim ve de çok saygıdeğer seyircilerim. Şu anda huzurlarınızda olmak ne kadar mutluluk veriyor bana, bir bilseniz! Kelimelerle tarif edemiyorum efendim. Her şey gönlünüzce olsun diyorum, her zaman olduğu gibi en içten sevgilerimi ve en derin hürmetlerimi sunuyorum sizlere.

1 yorum:

Ali dedi ki...

aha =) şahane,aradan çok zaman geçince tekrardan dinlemek güzel.
zamanın kıvamında aktığı yıllara selam olsun :p