16 Şubat 2009 Pazartesi

Writer's block

Writer's block is a phenomenon involving temporary loss of ability to begin or continue writing, usually due to lack of inspiration or creativity. Writer's block can also be a hindrance even when the writer feels that they already have a story in mind but can get no further than part of that story.
Çok uzun zamandır writer's blocktan mustariptim. Yazmak istemiyordum, okuduysam beğenmiyordum. Beğendiysem, kendi yazdıklarımı küçük görüyordum. Daha gitmem gereken çok yol var diye üşeniyordum.
Sonra yazmaya karar verdim. Yazdım.
Son bir haftadır gerçek masterpiece'ime başlamış vaziyetteyim. Yakın zamanda biteceğini garantileyemiyorum AMA iyi olacağını, ikinci kalite olmayacağını garantileyebiliyorum.
Çok ciddi diyorum ha. Beni tanıyan bilir.

Hiç yorum yok: