1 Aralık 2013 Pazar

Ekranella açıldı!

"Okuması izlemesinden daha heyecanlı olacak" vaadine tutunup bir süredir açılmasını beklediğimiz, bu sırada benim de boş durmayıp özene bezene bir Breaking Bad yazısı hazırladığım Ekranella, Pazar sabahı itibariyle okuyucuyla buluştu. Buraya genel linki atıyor, bakmanızı şiddetle tavsiye ediyorum.

http://ekranella.com/

Yazar listesinde herkes benim gibi ünsüz değil, güzel isimler var. Özellikle Perihan Mağden'i okumadan geçmeyin derim, bir de beni! Tabii memnuniyetinizi bize, şikayetinizi dostlarınıza bildirmenizi de tekrar hatırlatırım.

Sevgiler, selamlar,

Melmö

2 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Ayy! Harika olmuş, bayıldım.
Şahane bir düşünce ve çok başarılı bir düzenleme olmuş. Şöyle ağız tadıyla bir TV dedikodusu yapmak gibisi var mı? :)

Elmoş dedi ki...

Senelerdir sadece televizyon programlarıyla ilgili ahkam kesebildiğime yanıyordum, dengimi buldum, hiç sormayın! :)