2 Mayıs 2013 Perşembe

Bir şey

Bazen insan rotasını hakikaten şaşıyor ve sistemini temizlemek, o irini içinden atmak için yazıyor, sonra yazdıklarını beğenmiyor. Üstünden günler geçmesine rağmen hala beğenmiyorsa da taslaklara çekiyor veyahut siliyor. Bana son zamanlarda hep böyle oluyor.

Her biriniz değil, ama kiminiz beni senelerdir izliyorsunuz. Öylesine, okunmadığı halde izlenecek kadar popüler bir işletme değil burası madem, bir teklifte bulunayım. Bir taneniz bile şuna cevap verirse çok mutlu olacağım: Benim için bir post yazıverseniz, mailmira (et) cimeyl adresine gönderiverseniz? Tanıdığınız kadarıyla benim ağzımdan/herhangi konuda kendi ağzınızdan olabilir, nasıl istiyorsanız öyle yazabilirsiniz. Ne güzel baş köşeye koyarım, blogun monoton halini kırarım. 

Haydi, siz bunu biraz düşünün.

Sevgiler, selamlar,


Elmira

1 yorum:

lucylikepink dedi ki...

Keşke buraya yazsaymışım yazıyı. Öyle bir yerlere yazayım da benden çıksın dedim bugün blogdaki yazıyı yazarken..