12 Kasım 2012 Pazartesi

Ayın elemanı


Madem derli toplu yazılarımı Radikal Blog'a gönderdiğim için buralar öksüz, yetim kaldı, o halde bu ay olan güzel şeylerin fotoğraflarıyla ağzımızı tatlandıralım, hafızamızı tazeleyelim.

Güzel bir kafede film öncesi mini bir cupcake yedim.
Birkaç hafta önce Fifi Lapin'den ağzımın suyu akarak sipariş ettiğim iğne, ofis posta kutuma düşüverdi.
Aerosmith hemen karşımızda, gençken yaşadıkları apartmanın önünde bir konser verdi...
...ve Serhan beni çok güldürdü.
Obama ikinci kez başka seçilerek dünyayı kötülerin elinden kurtardı.

4 yorum:

Redingot dedi ki...

Radikal Blog konusu yüzünden sizi protesto etmeye devam ediyorum. Blogunuza sahip çıkınız.

Elmoş dedi ki...

Benim icin ikisinin farki yok.

Bir ara kopegi dolastirmaya cikmasaydin Eksisozluk ifadeni alacaktim ama, onu da unutmadim Okan Efendi.

Papi ismini var ya, kesin Popi'den ozendin. Evet evet.

blueagenda dedi ki...

Bu tarzı çok beğendim Elmoş. İzninle ben de kullanıcam:)

Elmoş dedi ki...

Tabii, buyrun. :)