6 Temmuz 2011 Çarşamba

Gitme kedi.


14 yaşımdan beri kedi bakıyorum. 29 yaşında olduğuma göre, 15 yıldır evimde kedi var. Fotoğraftaki Bonbon benim 5. kedim. Önceki kedierim olmadık sebeplerden, hastalıklardan vefat ettiler.

İki gün önce kucağımda yatarken Bonbon'un sağ kol altına yakın bir yerde bir kitle tespit ettim. Bu sabah alıp, veterinere gittim. Tümör olduğunu söylediler. İyi-kötü huyunu, patolojiden sonra öğreneceğiz. Belki önemsiz bir şey olarak kalacak, belki giderek büyüyecek sorunlar.

Çok üzgünüm.

Bazen kelimeleri yazarken derim ki, ne kadar anlamlarına benziyorlar biçim olarak. Mesela "şişko" yazınca, nasıl tombiş duruyor o kelime. Veya "zayıf" yazarken, nasıl incecik. "Su", tıpkı su gibi, sadecik. "Pembe" nasıl hadsizce cicili bicili. Şimdi "çok üzgünüm" yazınca bakıyorum, hiç kesmiyor beni. Tipi ne kadar üzüldüğümü yeterince ifade etmiyor. ÇOK ÜZGÜNÜM.

4 yorum:

dial m for makeover dedi ki...

Geçmiş olsun, önemli bir şey değildir umarım...

inanirsakolurbence dedi ki...

Kıyamam:( Umarım iyileşir Bonbonun...

Elmoş dedi ki...

Sevgili dial m for makeover ve inanirsakolurbence;

Her ikinize de iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. Umarım yarın çok güzel haberlerle geleceğim.

cnrgzbyk dedi ki...

haberler ne? önemli bir sey olmadigini soyle. ne oldu ne dediler?